The Herald Sun on May 6, 2010,
incorrectly reported that the MTAA
would no longer exist from that date.
’ The Herold Sun apologises to the
. MTAA, which continues to serve its
1 members and for which it is business
~ as usual.

H@(\&\é\ 3\3 Y r{;}c:\ ngf; o L“(
| ”’“qu%é@g\ﬁ( j L' {‘*f’\&g 200




